5 Şubat 2013 Salı

Annemle Tatilde Grup Yaptık

Herkese Selam, Ben Berkay 18 yaşındayım. İstanbul’da annemle yaşıyorum. Annemin adı Berna. 36 yaşında 166 boyunda 54 kg ağırlığında beyaz tenli güzel alımlı taş gibi hatundur. Kendine çok iyi bakar yaşını hiçbir zaman göstermez. Minyon tiplidir çok güzeldir. Zamanında erken yaşta evlendiği için anlaşamamışlar ben 4 yaşındayken boşanmışlar. Annemle 14 yıldır beraber yaşıyoruz. Bir tane tuhafiye dükkanı var. Geçimimizi buradan sağlıyoruz. Annem benim için her türlü fedakarlığı yapmıştır her türlü zorluğa katlanmıştır. Yazları arada birlikte kısa sürelerle yurt dışı gezisi bile yaparız. Çok fazla uzatmadan hikayeme geçiyorum. Gel zaman git zaman geçen sene üniversiteyi kazandım. Ortamlar falan yaptık neyse.. Geçen yaz haziranda arkadaşların birinin Akdeniz taraflarında(tam yer belirtmicem doğanın içinde ormanlık alanın içinde denize sıfır ufak bir evleri var. Anayoldan yaklaşık 10 km uzaklıkta etrafta hiçbir ev falan yok yani ıssız tenha tam kafa dinlenecek yer. Bir gün akşamüzeri buluştuğumuzda hadi hep birlikte toplanalım bizim akdenizde eve(yukarıda tarif ettiğim ev kızları falan alalım 1 ay tatile gidelim iyi gelir eğleniriz falan dedi. Bizde tamam süper olur dedik zaten kızlarda geleceği için neler yapacağımız zaten belli. Akşam eve gittiğimde anneme ben 1 ay arkadaşlarla tatile gidicem dedim. Annemde nereye canım diye sordu bende anneme evin yerini falan anlattım. Hmm falan dedi. Peki kimlerle gideceksin diye sordu bende saydım erkek arkadaşlar falan diye birde kızlar falan gelir dedim. Annem kızlar geliyorsa siz doğru durmazsınız dedi. Bende ne alaka falan dedim. Annemde ben bilirim beni kandıramazsın falan dedi. Neyse ben gittim bilgisayarda nette takılmaya başladım. Annem yanıma geldi üzerinde dekolteli elbise altında taytlı şort götü lop diye ortada yani. Neyse yanıma oturdu oğlum sana bir şey söylemek istiyorum falan dedi bende ne söyliceksin dedim annemde şey ımmmm nasıl desem ki falan derken bende lafı gevelemede neyse söyle dedim. Annemde bende o tatile gelmek istiyorum dedi. Bende ne işin var bizimle hem ora sana gelmez falan dedim. Annemde lütfen bak ben sizin ne yapacağınızı biliyorum bak eğer bende gelirsem onlar annen olduğumu ve senin benim oğlum olduğunu bilmezler hem beni mahalleden tanıdığım diye tanıtırsın lütfen bak bende insanım yıllarca kendime sahip olmaya çalıştım lütfen sende beni anla falan dedi. Bende saçmalama ya orospu mu olacaksın git işine falan dedim. Annemde kırk yılın başı olmak lazım lütfen diye yalvarmaya başladı. Kendi kendime düşündüm ya buda insan yıllarca bir insan kendini nasıl tutar yani anneme hak verdim hem arkadaşlarda annemi daha önce hiç görmemişlerdi tanımazlardı yani iyi tamam gel dedim ama bak hiçbir şekilde bir şey belli etmicen dedim. Bu arada dükkan ne olacak dedim annemde ben kızlara söylerim onlar idare eder dedi bende tamam dedim ve annem sözlerine devam etti ve kimler geliyor diye sordu hemen arkadaşı aradım yaw bizim işler ne oldu cinsinden sordum arkadaşta tek tek saydı biz erkek olarak toplam 8 kişi olucaz ve 3 tane de zenci arkadaşımı davet ettim kızlardan da 4 tane olacak bizim sınıftakiler dedi ve nasıl olacaksa dedi sen kız falan getiremez misin diye sordu bende aslında biri var ama bizim mahallede oturuyor yaşı 30 dan fazla olur mu dedim. Arkadaşta manyak mısın oğlum tabi olur dedi bende iyi tamam dedim. Annemin gözlerinin içi güldü. Neyse yol için artık hazırlanma vakti gelmişti annem akşam yanıma gelerek o gün ne giysem falan dedi bende gel dolabına bakalım dedim dolabında istediğim gibi iç çamaşırı yoktu hadi gel dükkana gidelim orada vardır dedim arabaya bindik ve tuhafiye dükkanına vardık kepenkleri otomatik açıp içeri girdik ve kepenkleri tekrar kapattık. Kadın iç çamaşırları bölümüne geldik birtane benekli tarzından güzel bir iç çamaşırı buldum bunu giysene bir dedim annemde bu bana biraz küçük gelmez mi dedi ben giy dene dedim annem kabine girdi üzerine giydi ve çıktı offfff böyle bir güzellik olamaz ya sütyeni biraz küçük gelmiş o bembeyaz memelerinin çoğu dışarıda kalmış. Arkanı dön dedim offf bembeyaz sıkı kalçalarına dar gelmiş çok güzeldi ya bembeyaz bebek gibi teni var. Bunlar güzel dedim. Bunları giy dedim. Gel sana biraz sürttüreyim dedim annemde olmaz ayol annenimi yapacaksın saçmalama olmaz dedi. Bir tanede beyaz bikini aldık dükkanı kapatıp tekrar eve geldik. Çanta hazırladık ayrı ayrı sabah oldu evi kilitleyip buluşma noktasına doğru yola çıktık arkadaş tur şirkenin biriyle anlaşmış neyse. Annemin üzerinde sıfır kollu dar sarı buluz altındada sarı şort taytı vardı annem çok güzeldi. Minibüs geldi. 1 ay yetecek kadar damacanalarla su yiyecek içki birayı falan dolmuşa yükledik yola koyulduk. Annem arkadaşlarla çabuk kaynaştı hepsinin güzü üzerindeydi özellikle zencilerin. Annem işi gereği İngilizce öğrenmişti zaten gelen turistlerle konuşmak için o yüzden zencilerle rahatlıkla anlaşıyordu. Sonunda eve vardık malzemeleri eve taşıdık. Dolmuşçuyu geri yolladık. 8 erkek 5 bayan bir tanesi de annem. Ortam ıssız sessiz tam bize göre yerdi. Çok geçmeden akşam müzik içki falan partiyi yapmaya başladık millet içe içe kafalar hafiften gitmeye başladı fakat annem az içiyordu zencilerle birlikte dans ediyordu. Neyse 3 zenci annemi alıp yan odaya götürdüler kapıyıda kilitlediler. Bende dışarı çıktım camlarda perde yok zaten izlemeye başladım. Annemi soydular hepsi. Poposuna birer şaplak attılar. Annem çırılçıplaktı amı bembeyaz hiçbir kıl tüy yok mis gibi götü zaten taş gibi sımsıkı. Sonra zenciler soyundu. Lan bir yarakları var benim bileğim kalınlığında abartmıyorum çok büyüklerdi ya. Annemi koltuğa domalttılar yani köpek pozisyonuna getirdiler. Biri annemin ağzına verdi. Diğeride arkadan amını yalamaya başladı arka deliğini falan da yalıyordu. Diğeride memeleri ve sırtını okşuyordu. Çok geçmeden sikini yaladığı zenci annemin arkasına geçti. Koca sikini amına sürtmeye başladı ve yavaşça girmeye başladı amı dar olduğu için önce zorlandı ve artık almaya başladı zenci gel git yaptıkça annemin amından sular fışkırıyordu annem zevkten kendinden geçmişti. Sonra diğeri koca sikini ağzına vermişti. Annemi o pozisyonda yarım saat falan siktiler. Sonra amını siken zenci amından çıkarak annemin göt deliğini yalamaya başladı yani göt deliğini ne kadar dar olduğunu ben bile görebiliyordu işaret parmağım bile girmezdi öyle diyim. Zenci kayganlaştırıcı sürüp parmağını sokup çıkarmaya başladı biraz genişletmeye çalıştı bakire göt sonuçta. Sonra koca sikini göt deliğine dayadı yavaşça sokmaya başladı girmiyordu zorlaya zorlaya 15-20 dakikada anca başına sokabildi annemse gözlerini sıkıyordu belli ki acıyordu. Orospu ne kadar Abazalaştıysa sesini bile çıkarmıyordu. Yarım saat sonra falan yarını almaya başlamıştı derken artık rahatlıkla almaya başlamıştı zenci büyük zevkle bakire götü sikiyordu. Sonra sikini yalattığı zenci alta yattı annemde zencini üzerine çıkıp amını sikinin üzerine getirtip oturdu ve zenci alttan amından pompalamaya başladı ağzına gelen beyaz memeleri de vakumlayıp yalamaya başladı. Götünü siken zenci tekrar arkasına geçip. Koca sikini tekrar götüne dayayıp kaldığı yerden sikmeye devam etti. Piç, bakire götün tadını aldı ya bırakmıyor. Diğeride ağzına verdi. Üçü birlikte annemi çatır çatır sikiyordu. Boşalmıyorda ha birde. Annemin amından sular fışkırıyor zencilerde boşalma yok çatır çatır ciddi söylüyorum tam 3 saat o pozisyonda annemi siktiler. Sonra ikisi annemin ağzına boşaldı koltuğa yığıldılar annem döllerin hepsini yuttu. Sonra diğer zenci annemi tek sikti. Köpek gibi yalaştılar sikiştiler. Sonra o da ağzına boşaldı yığıldı. Koltuktaki iki zenci tekrar yaraklarını kaldırıp annemi sikmeye devam ettiler ben daha fazla izlememeyi tercih edip içeri girdim kızın birini de ben aldım götürdüm. Yani size şunu diyim 1 ay boyunca o evde annemi sikmeyen kalmadı o beyaz memeleri somurmayan kalmadı(benim haricinde tabi kızlarıda öyle. Neyse rüya gibi tatildi çok güzeldi bol seksli sikişli güzeldi. İstanbula evimize döndük annem bana teşekkür etti. Tabi o sene annem üniversite sınavlarına girmişti. Kendini daha fazla geliştirmek istediği için tabi okumanında yaşı olmaz. Tercihlerini falan yaptık derken istanbulda bir üniversite kazandı ikinci öğretim. Bu sene oraya başladı. Annem çok alımlı ve fazla güzel. Bir ara çarşıda denk geldi akşamüzeri. Kendine sevgili yapmış sarmaş dolaş geziyorlardı. Sevgiliside sınıfından biri herhalde çünkü gençti. Yirmili yaşlarda falan. Biraz takip ettim onları iki kapılı spor arabaya bindiler gittiler. Belli ki oğlan epey zengin. Yani annem biraz zor kadındır öyle herkesle takılmaz. Bazen ders çalışıcaz diyip eve gelmediği zamanlar oluyordu. Yani niye ders falan bahane. Sikişiyordur kesin. O da insan sonuçta ne yaparsa yapsın üzerine hiç gitmiyorum seks yapmak sikişmek sevişmek onunda hakkı. Yani o kadını kimler sikiyorsa helal olsun. Ağızlarının tadlarını biliyorlar. Yani şunu söylemek istiyorum. Benim gibi annesiyle yalnız yaşayan çok vardır. Onlara diyeceğim annenizi sıkmayın rahat bırakın o da sonuçta bir insan onunda cinsel ihtiyaçları var bırakın kimlerle istiyorsa onlarla sevişsin. Bu yazdıklarım tamamen gerçektir yalan sevmem ben. Annemle ilgili işin dozunu kaçırmadan sohpet etmek isteyen olursa ve kendi anneleri hakkında konuşmak sohpet etmek isteyen olursa bana mesaj atın. Çünkü burada paylaşmadığım annemle ilgili çok hikaye var. Ne bilim belki karşımdakine güvenirsem annemin resimlerini bile gösterebilirim. Kendinize dikkat edin.

4 yorum:

  1. 24 saat arayabileceğiniz her türlü fantazinizi yada sex muhabbetlerinizi paylaşabileceğiniz özel numaralar 008818202018 durma ara sende rahatla www.fantaziilan.com

    YanıtlaSil
  2. slm cnm annen gerçekten harika bir kadına benziyor seninle tanışmak ve beni annenle tanıştırmanı ve harika günler geçirmeyi isterim hadi gel tanışalım gizlilik ve temizlik ön plandadır emin ol işte msn adresim ekle beni enslereozel@hotmail.com eklersen bir tanede msj at bileyim senin olduğunu ......isteyen herkes ekleyebilirrr bol sikişli günler dilerimm

    YanıtlaSil
  3. merhaba ıstanbulda yaşıyorum 28 yaşındayım kumral oldukçada yakışıklı ve çekici sayılırım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak buluşmak isteyen olgun hanımlardan çagrı yada msj bekliıyorum 0541-385-81-85

    YanıtlaSil
  4. Slm ist yalnız bayanlar evli bekar dul bayanlar arayın 05350231229

    YanıtlaSil