4 Şubat 2013 Pazartesi

İş Yerinde Necmiyle Sikiştik

Merhaba ben İstanbul dan muhasebeci İlayda 27 yaşında evli oldukça şık giyinen beyaz tenli mavi gözlü birisiyim dar kumaş pantolon için kalçalarım çok dikkat çekiyordu ofiste 5 erkek arasında tek bayan ben idim hepside bakardı bana sadece Necmi hariç o çok karizma bir adamdı çirkef bir karısı var sürekli kavga ederdiler öyle bir adamı nasıl böyle karısı olur hiç kıymetini bilmiyordu adamın benim öyle bir kocam olacak var ya altından kalkmam alem bana ben ona hasta idim o hafta çok yoğunduk yetişmesi gereken evraklar için Pazar mesaisi olacaktı Necmi karı dırdırı çekmemek için gönüllü kaldı bende hemen bende gele bilirim dedim onunla baş başa kalacaktık o gün dekolte giyip gittim ilk defa o gün bana bakmaya başladı meme uçlarım belli idi işimizi öğleden önce bitirdik yemeğe çıkalım mı dedi bende buraya söyleriz dedim patronumuzun dolabında çok güzel şaraplar vardı bir tanede şarap açtık çok derin bi sohbetten sonra nihayet elini bacaklarıma attı okşamaya başladı ince külotlu çorap vardı altımda ben hiç bir şey demedim eteğin altından amıma kadar götürdü amım ıslanmıştı külot yoktu altımda sadece çorap vardı dudaklarımız adeta bir birine kilitlenmiş gömleğimin düğmelerini açtı memelerimi çıkarttı avuçlamaya başladı bir yandan da öpüşüyoruz sonra sandalyenin önüne oturdu çorabın üstünden bacaklarımı öpmeye başladı hafif kalktım çorabı sıyırdı altımdan amım karşında idi artık böyle bir yalama şekli yok ben böyle bir şey görmedim hemen boşaldım peçete ile biraz sildi tekrar yalamaya başladı yine zevke gelmiştim sikini çıkardı ayakta o ben sandalyede sikini yalıyor sakso çekiyorum ona sandalyede hafif eğildim bacaklarımı dikti havaya amıma girmeye başladı çok sert sokuyordu nasıl zevk alıyordum ama üzerime yatar gibi oldu memelerimi okşadı öptü tekrar öpüştük ayağa kalktık sandalye biraz büyüktü oturduğum yerde domaldım amıma yine girdi aynı anda boşaldık olduğum yere yığılıp kaldım şimdi ofiste ne zaman boşluk bulsak hemen sikişiyoruz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder