4 Şubat 2013 Pazartesi

Sekreterimi Siktim

Merhaba arkadaşlar,

Sitedeki hikayeleri zaman oldukca okurum ve kendi kendime hep demişimdir cok arabartıyorlar diye taki başımdan bu tür bir olay gecene kadar. Kendimden bahsedeyim biraz 27 yasında ve mütahitlik yapan birimyim bekarım 177 cm 73 kğ ankarada birom var burada ihaleli işler yaptıgı için işten alnlayan iyibir sekretere ihtiyacım vardı deniz adında bir bayan müracat etmişti görüştük ve daha önceden bu tür işlerde calıltıgını anlattı ve işe dneme amaclı kabul etmiştik deniz 24 yaşında daha önce evlenmiş ve anlaşamadıgı için ayrılmıs tambir türk kadını yani deniz ile ilk başlarda patron işçi ilişkisi hariç hiçbir şey düşünmemiştim taki anyalyadaki seminere katılana kadar temmuz ayı idi 5 gün sürecek bir seminerdi tabi yaz oldugu için denize filan da girmr fırsatımz olmustu denizin orada vucudunu daha yakından görmüş ve o saatten sonra ona fahlı duygular beslemeye başlamıstım bu 5 günlük gezi bizi birbirimize daha da yakınlastırmıstı bir gün gece kulubune gittik vere orada fazlaca alkol almısıtk ikimizde sarhoştuk işte olanlar o gün oldu ve ilk hamleyi gece külübünde yapmıştık ve oradan otele dönmüştük ve direk benim odama cıktık ben denizin bu şekilde güzel bir vucudunun oldugu tahmin edememiştim onu bırakıp giden erkegin salak oldugu anladım ankarda doğup büyüdügüm için bür cok bayanla birlikteliğim oldu ama deniz bir başkaydı sanki daha el degimemiş deniz ile sevişmeye başlamıstık ve alkolunde verdiği etki ile kendimizden gecmiştik deliler gibi sevişiyorduk öyle bir göğüsleri vardi halen beni deli ediyor ucları öyle sertlerşmiştiki zonkladıgını hissedebiliyordum alkolun etkisiyle ben daha sevişmedeyken boşalmıstım ama daha gece uzundu ve denizin en kıymetlı yeri olan amı iile oynamaya başlamıstım ve artık ikimizde sex e hazırdık denizin amına öylebir girdim ki denizden sadece ohhh sesi cıktı öylesine sıkcakve dardiki beni deliye cevirmişti 15 dk kadar sikiştik ve ben tekrardan bosalmıstım ama deniz halen sevişmek istiyor du ogün sabaha kadar 4 kez bosalmıstım ve dneizde sex sin tadını cıkarmıstı denizin boşandıkdan sonra ilkkez sex yapmış ama cok duyumsuz bir bayadır kendisi halen sekratirliğimi yapar ve biz halen kaçamak yaparız.

1 yorum:

  1. merhaba ıstanbulda yaşıyorum 28 yaşındayım kumral oldukçada yakışıklı ve çekici sayılırım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak buluşmak isteyen olgun hanımlardan çagrı yada msj bekliıyorum 0541-385-81-85

    YanıtlaSil