2 Şubat 2013 Cumartesi

Temizlikçiyi Siktim

Merhaba değerli esexhikayeleri.com  okurları  Basketbol maçında ayak bileğim burkulmuş,iç kanama olduğu için kesin yatak istirahatındaydım. O günde evde temizlik var , bende annemi nasıl göndersem de temizlikçi Nalan abla ile yalnız kalsam diye hesap yapıyorum. Nalan abla 52 yaşında,3 çocuklu portakal iriliğinde göğüsler, 110 civarı kalçalar ve orta boylu tam bir balık etli. Fakat bu güne kadar hiç temas olmadığı gibi iş çok zor. Neyse bir şekilde annemi yolladım. Nalan abla işine devam ediyor bende her fırsatta onu gözlüyorum. Hava sıcak olduğu için kısa kollu bir tshirt altında koyu renkli bir tayt var ve vücudu gözlerimin önünde. Benim odaya girince ben kalkayım sen işini bitir gibi laflar ettim. Ama bu arada yavaş yavaş uyarılıyorum.Nalan abla yardım edeyim salona geç işimi bitirince gelirsin dedi. Ama ben yardım olmadan yürüyemeyeceğimi anlayınca bana sırtıma yaslan ben seni taşırım demiş bulundu ben fırsatı kaçırır mıyım arkadan ellerimi omuzlarına sararak yaslandım. Bir iki adım attıktan sonra benimki iyice kalktı ve Nalan ablamın arkasına yaslanmaya başladım. Nalan bunu hissedince şöyle bir durdu ve rahat mısın dedi. bende hiç bu kadar rahat olmadığımı söylerken salona geldik. Tam koridorun karşısına beni oturttu. Sen dinlen gene ben seni alırım dedi ve havanın çok sıcak olduğunu , işinin de neredeyse bittiğini ve yemek hazırlayacağını söylerken yanıma geldi ve başımı okşamaya başladı. Yemek için mutfağa geçerken yine omuzlarına sarıldım ve arkadan dayanmaya başladım. Bu sefer sikim tam kalmış ve bir elimi beline dolayıp sözde güç alırmış gibi kendime doğru çektim. Artık niyetimi anlamıştı,arada bir göğüslerini sıkarken inledi . Beni koltuğa yavaşça oturturken kucağıma doğru düştü ve tam üstüme oturdu. Bende sıkıca sarılarak göğüslerini okşamaya ve amını sıkmaya başladım. Nalan dan ses yok sadece tıslamaya başladı. hemen kafasını çevirerek öpmeye başladım ve oda dönerek bana sarıldı dudaklarımı adeta emiyordu ve titremeye başlamıştı. Bu yaşta bir kadının titremesi kadar zevkli bir şey olamaz.Tek elimle hemen soymaya başladım. t-shirtünün altından sutyenini de çıkarınca göğüslerini emmeye başladım.  Tırnaklarını enseme batırıyor, kafamı da göğüslerinin arasına bastırıyordu. Oda beni okşarken elini sikimin üstünde gezdiriyor ve hafif hafif sıkıyordu.Önümde ayağa kaldırdım ve taytını çıkarmaya uğraşırken yırttım bu hoşuma gidince külotunu da bir hamlede yırttım.Belinden tutarak çektim o mis gibi kokan amı yalamaya başladım.dilimi soktukça amını suratıma bastırıyor ve artık haykırmaya başladı bir elimle de kalçalarını okşarken parmağımla yavaş yavaş arka deliğini zorluyorum parmağımı hafifçe sokunca amı suratıma yapışıyor önden dilimi sokunca bu sefer parmağım götüne giriyor. Nalanı bu şekilde tutarak getirdim ve kucağıma yığıldı. Konuşamadı. Kalktı ve şortumu indirdi yalamaya başladı. yalarken de vücudumu okşuyordu. Artık benimde sular gelmeye başlayınca kucağıma oturmak istedi ve dar olduğu için yavaşça oturacağını söylerken ben omuzlarından basınca hart diye köküne kadar girdi ve avazı çıktığı kadar bağırdı.Ondan sonra belki bir buçuk dakika konuşamadı ve gözlerinden bir damla yaş aktı. sonra yavaş yavaş oturup kalkmaya başladı ve bunu yaparken sürekli olarak sonuna kadar sok yırttın beni artık diye bağrırıken bende kendimi tutarak beraber gelmek istiyordum.Geleceğini söylerken bende geldim ve sonuna kadar girmiştim.Biraz oturdu ve yavaşça kalkarak sikimi yalayarak bütün spermlerimi temizledi.Bu arada beni yalarken sikim yavaş yavaş kalkmaya başladı ve bende ayağa kalkarak sırtını döndürdüm ve ellerini mutfak bankosuna koydu arka deliğini yalamaya başladım bir yandan da parmaklıyordum.Nalan arkadan korktuğunu amından yapmamı istiyor ama yapmada demiyordu.ben iyice yalayıp parmağımı soktukça da inleyip hadi artık acıyacaksa acısın ne yapacaksan biran önce yap diye çırpınıyordu.Başını yavaşça deliğine sokmaya çalışırken kaçıyor ama delik dar olduğu içindede girmiyordu.Bankoya baktım sadece margarin var biraz alıp arka deliğinin etrafına sürdüm ve parmaklamaya başladım.Nalan artık uçuşa geçmiş ve sadece bana sokacaksan sok diye yalvarırken başını deliğinin üstüne yaslayıp yavaşça soktum.başının girmesi ile Nalan sikimi bir sıktı kendimi tutmasam o an gelecektim.ve yalvararak çıkarmamı isterken ben yavaş yavaş hareketlendim bu arada elleri ile göğüslerini sıktığım için de bende kaçamıyor hem çıkmamı istiyor hem de tarifsiz bir zevk yaşadığı içinde kendini bana doğru itiyordu.ben hareketsiz kalarak kendini alıştırmasını beklerken yine yavaş yavaş ilerlemeye başladım deliği biraz genişleyince oda artık zevk çığlıkları atmaya başladı.taşaklarım götüne çarpmaya başlayınca sonuna kadar girdiğimi hissettim ve artık zevkin doruğuna ulaşırken Nalan geldi bende onun arkasından götüne spermlerimi boşaltırken zevkten ölüyordum.boşalınca hemen çıkmamamı ve beni içinde hissetmek istediğini söyledi.sikim ufaldıktan sonra yavaşça çıktım ve oturdum.Nalan’ım öylece elleri bankada ayakları açık ve o harika götünden yavaş yavaş akan spermlerim damlarken onu seyrettim.Ona doymak inanın çok zordu.yavaşça döndü beni dudaklarımdan öptü ve teşekkür ederek banyoya gitti. Nalan ile daha sonraları çok beraber olduk ama bir daha arkadan yapmadım.Çünkü uzun süre acıdığını söyledi.      Ama bu sebeple evlerinde çalıştığı bir kaç hatunu bana ayarladı.Bu satırları okuyorsa sağolasın Nalan’ım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder