2 Şubat 2013 Cumartesi

Yeni Evli Yengemi Becerdim

Slm  değerli esexhikayeleri.com okurları  ben berkant ben size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29 yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatilimi geçeirmek için izm e yegenimin yanina gitmiştim.oda 19 yaşında ve 1 senelik evli idi.eside özel bi hastanede çalışıyordu.vardiyalı çalışıyordu.benim gittiğimde vardıyası geceidi. ben gündüzleri denize gidiyor geceleri ise tbv karsısında zaman geçiriyordum.yine bi akşam enişte işe gitmişti ve bende evin arka bahçesinde oturmuş bira içiyordum.yegenim banyoya girecegini söyleyerek müsade istedi.bende tamam dedim.ve aradan bi zaman geçti biram bitiyordu ve bira almöak için mutfaga gittim banyodan gecerken içerden ahlama ve uhlama sesleri geliyordu.ben ordan gecerek bahçeye gittimama aklım orda kalmıştı.yegenim banyo yapıp galmişti üzerinde tayt ve bady vardı oturduk konuşmaya başladık ve onada bira uzattım oda içiyordu böyle baya devam ettişk alkolun etkisiyle sarhoş olmuştu. ona seni yatırayım dedim ve koluna girdim o sallandıkça gögüsleri tenime değiyordu çıldırıyordum.odasına gelmiştim ve yatagı açıyordumkişbirden üzerime düştüberaber yataga düşmüştük()  o an göz göze geldik artık ok yaydan çıkmıştı ve dudaklarına yapıştım oda bana hararetli bi şekilde cevap veriyordu bir çırpıda bady i çıkardım sutyeni zor zaptediyordu gögüslerini ve sutyeninide çıkarıp! o muhtesem gögüslerini yalıyordum o çıldırıyordu .oda bu arada boş durmuyor şortumun üzerinden benim yarragımla oynuyordu ve sortumu çıkarıp yarragımı serbest bırakmıştıbende onun taytını çıkardım kilot yoktu artık ikimzxde çırıl çıplaktı bana dayı nekadar büyük yarragın var dedi benimkiniki seninkinin yarısı kadar anca dedi. bu beni dahada azdırmıştıve amını okşamaya başladım oda benimkini agzına almaya çalışıyordu ve yalamaya başlayınca bende parmaklarımla amına mas yapıyordumve yalamasına dayanamayıp ağzına boşalmıştım baktım bütün menilerimi yalıyotrdu.biraz konuşma molası vermiştk bana esiyle sex hayatı iyi olamdığını abnlatıyordu ve de yarragının ufak oldugundan yakınaıyordu ben bunları duyunca azmıştım ve onu öpmeye beşladım ve o tertemiz amını yalamaya başlayınca çıldırmıştı oda benimkini yalamak istediğini söyledi 69 olmuştuk hem amını yalıyor hem götünü oda benim yarragımı emiyordu artık daha dayanamıyordum ve sırt üstü yatırdım bacaklarını omuzuma alarak kayganla! şmış amına giriyordum zevk ten çıldırıyordu yarrağım amını sarıyordu çünki daha tam genişlwmemeişti buda bana büyük haz veriyordudaha sonra pozişyon değiştierdik üzerime oturdu üzerimde zıplayıp duruyordu bende bişr yandan parmağımla götdeliğini okşuyordumparmagımı islatarak götüne sokuyordum çıldırmıştı daha fazla dayanamayarak sikimi çıkardım ve sırt üstü yatırarak göt deliğine fişkırdım oda sarsılıyordu anlamıştı niyetimi yarragımı indirmeden götüne girecektim zaten menilerimle kayganlaşmış olan götüne girmek çok da zor olmadı ama acıyorduki kendini geri çekiyordu( )  ama ben kafaya koymuştum sikecektim ve deliğini ayarlayıp bi sokuşta geçirdim deliğine artık sesi çıkmıyordu ve ritmik hareketlerle gidip gelmeye başlayınca alışmıştı zevk aldığı belliydi böyle gidip gelirken boşalmak üzereydim ve götünden çıkarıp yalamasını istedim dondurma yalar gibi yalıyordu ve bende meni lerimi suratına fıkırtmıştım daha sonra banyoya gittik ve banyodada bir güzel şikiştik sonra yatıp uyud! uk sabaha karsı yanımdan kalkarak odasına gitti ve bu olayı her akaşam deniyoruz bu arada bir komsuylada beraber oldum         bajkalım kndırırsam grup yapacağızolursa daha sonra onuda anlatırım

2 yorum:

  1. ACİL ACİL ... yarak farkı yasamak isteyen doyumsuz hnmlar yaragı alın bakın ınceleyın yaragın farkını yasayın sımdıye kadar yarakmı yedınız farkı sız yasayın 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. ACİL ACİL ... yarak farkı yasamak isteyen doyumsuz hnmlar yaragı alın bakın ınceleyın yaragın farkını yasayın sımdıye kadar yarakmı yedınız farkı sız yasayın 0534 489 55 20

    YanıtlaSil