2 Şubat 2013 Cumartesi

Yüzma Havuzunda Kız Arkadaşımı Becerdim

merhaba ben izmirde yaşayan 1,78 boyunda 62 kilo a2 futbolcusuyum bu siteyi takım arkadaşımın önerisiyle buldum ve çok sevdim sizlerle yaşadığım en iyi deneyimi paylaşmak istedim…izmire yeni transfer oldum temmuzda seçmlere geldim ve ağustosta tamamen buralı oldum gelmeden önce bazı evraklar için memleketime gittim okuluma kaydımı almaya gittiğimde sevcanı gördüm sevcan 1,70 boyunda memeleri fırlayacak gibi götü karpuz gibi bi arkadaşımdı ama ben onu hep arzuluyordum defalarca onla olan yakılığımızdan sevgilimle tartıştım neyse uzatmayım. okula gidip sevcanı gördüm ayy canım gidiyomusun falan filan derken gitmeden buluşalım dedi bendekide şeytanlık ya tamam mesaj atarım dedim eve gidip bir sonraki gün için mekan aramaya başladım ve kuzenim evi verebileceğini söyledi sevcanı çağırdım yengem ve dayım çalıştığı için kimse yoktu evde eve girdiğimiz andan itibaren sevcanı süzmeye fanteziler üretmeye başladım saat 1 de eve girdik 1,30 gibi dudaklarına yapıştım artık kurtuluşu yoktu amını falan elledikçe dahada zevke geliyor beni öldürecek gibi sıkarak öpüşüyordu sevcanın sarışın olması zaten beni bitiriyordu süt gibi memelerini açıp yalamaya başladım taş gibi olmuştu sonra yatağa geçtik pantolonunu çıkartdığımda karşımda bi afet duruyordu sanki benimki demir gibi olmuştu biraz yalaştıktan sonra tamamen soydum ama birden durdu ve ben bakireyim korkuyorum dedi sonra bunu anala ikna ettim tabi kaçarmı üstümde tipimi kaydıran okul kıyafeti yok saçlar uzun ;) sonra sevcana sakso çekip çekmeyeceğini sordum oda senin için herşeyi yaparım diyerek bir anda köküne kadar aldı benim 19luğu…sevcanın götü lastik gibiydi parmaklarımı falan sokuyordum ıhh demeden zevk alıyordu daha sonra penisimi dayadım ve yavaş yavaş girmeye başladım inanılmaz bişeydi hep arzuladığım sevcan altımda aşkıım diye inliyordu 5 dk. sonra boşaldım ve sevişmeye başladık 4. ve son postayı göğüslerine boşalttıktan sonra hiç gücüm kalmadı ve akşam yola gidicektim sevcana herşey için teşekkür edip onu evine kadar bıraktım…aslında çok utangaç bi kız bu kadar istekli olmasını beklemiyordum gece otobüste 9 saat kesintisiz uyudum sabah kalktığımda sevcanın mesajını gördüm ve bunu mutlaka tekrarlmak istediğini yazıyordu şimdi her izine gidişimde onla bi şekilde yatıyoruz izmirin güzelleriylede yattım ama onun gibisi yok tertemiz anal aşkım benm muck

1 yorum:

  1. ACİL ACİL ... yarak farkı yasamak isteyen doyumsuz hnmlar yaragı alın bakın ınceleyın yaragın farkını yasayın sımdıye kadar yarakmı yedınız farkı sız yasayın 0534 489 55 20

    YanıtlaSil