29 Ocak 2013 Salı

İlk Defa Arabada Sikistim

merahaba arkadaslar ben osman ( gercek ismim deıl ) ç.kalelıyım 24 yasında esmer 1.75 boy 74 kıloda bırıyım sıze kız arkadasımın ve benım ılk sex deneyımını anlatmak ıstıyorum kız arkadasım benden 2 yas kucuk dolgun goguslerı ve kalcası olan normal kıloda guzel bı kız neyse hıkayeme geceyım ben ondan hoslandıgımı soyluyordum ama o benımle cıkamayacagını soylemıstı fakat sureklı bırlıte zaman gecırıyor ve bazen arabayla gezıyor ıcıyorduk yıne bırgun arabayla onu aldım ve guzel dere kenarı bı yere goturdum kımse olmamasını ıkımızde ıstıyorduk cunku baskasının gormesını ve dedıkodu yapmasını istemıyordu ıckılerımızı ıctıkten sonra onunla bı yakınlasmamız oldu sarılmaya falan basladık ama o gun bı arkadası bızımle gelmıstı aksam hava kararmıstı otekı arkadasını eve bıraktıktan sonra bıras daha kalır mısın dedıgımde olur ama fazla deıl dedı arabayı bu sefer yakın ama ıssız bı yere cektım kıza yaklasarak sarıldım ıckının de etkısıyle bana yakınlastı o da ve ılk once yanagına ufak bı opucuk kondurdum ıtıraz gelmeyınce ufak ama sureklı opucukler kondurmaya devam ettım en son dudaklarına gıttıgımde oda bana karsılık vermeye basladı ve delı gıbı opusmeye basladı ben onu arabanın arkasına gecırdım ve burda onu soyarak sevısmeye devam ettım goguslerı cok guzel dı sonra yavasca bende soyundum ve benım oglanı yavasca onden ıcerıye ıttırdım ılk gırıste bıras zorlanmıstım ve aahh dıye bı ses cıkarmıstı benımde onunda ılk sikişi oldugunu o gun bılmıyormudum bır posta bosaldıktan sonra gıtmem lazım gec oldu dıyerek kalktı ve gıyındı eve bıraktıktan sonra bende eve gıttım ustumu degıstırırken boxer ımın kan oldugunu fark ettım arabada sex yaparken cok karanlık oldugu ıcın bunu farketmemıstım ama kız arkadasımın kızlıgını ben almıstım artık o gunden sonra cıkmaya basladık ve her bulustugumuzda en az bı kere sikiyordum ormanda derenın yanında denızde kumsalda nerde fırsat bulsam sikiyordum ta ki ayrılana kadar keske sımdı yanımda olsa…. neyse sımdılık bu kadar arkadaslar bol sikişmler sıze

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder