25 Ocak 2013 Cuma

Türbanlı Komşumuzla Sikişimiz

mrb sevgili okurları  sizlere başımdan geçen tamamiyle gerçek bir hikayeyi anlatmak istiyorum bn 19 yaşında 185 boyunda 80 kilo birisiyim ailenin tek cocuhuyum denizlide 4 katlı 1 dairede oturuyoruz birgün işten gelmiştim merdivenlerden çıkarken alt komşumuz elmaz teyze ile karşılaştım elmaz teyze dindar birisidir ve 165 boylarında ince fizikli 3 cocuhu olan bir bayan neyse yakşamlar diyip eve çıktım annemgil oturuyo lar ça içiyolar bnde oturdum dururken alt kattan sesler gelmeye başladı yine kocası elmaz teyzeyi dövüyodu annem bu durama çok üzülüyodu ama elden ne gelir günler böle geçerken bir gün ewe geldihimde annemle elmaz teyze oturuyodu konuşmalarına kulak musafiri oldum elmaz teyze kocasından dayak yedihi içn boşanma davası açacahını ama korktuhunu söylüyordu annem ise sen davayı aç bizde kalırsın bir süre cocuklarıda getirirsin dava bittikten sonra bakarız bir çaresine diyodu ardan 1 hafta geçti eve geldihimde annem bana elamz teyzenin bir süre bizde kalacahını senin odanı ona verdimizi söleyledi bn ise bişey diyemedim mecbur salonda yatacamktım saat gece yarısını geçmişti tuvalete kaltım tam tam gidiyordum elmaz teyzenin tuvaletten çıktını gördüm onu ilk deva böle görüyordum altında eşorfman üstünde iste bitane penye ama süper güzküyodu o beni görünce iyi geceler diyip odasına giddi bnm alım ise onda kalmıştı ama ne yapacahımı bilmiyordum yataha yattıhımda düşünmeye başladım yapsam ne olurdu birisine dermiydi die düşünürken aklıma bir pilan gelmişdi onu azdıracaktım ama musayit ortam bulamıyordum iki hafta sonra birinci katta oturan komşuların oğlunun sünnet düğünü wardı herkez aşahıda idi bn işten geldihimde ewe çıkıp duş alım bnde inecektim ewe cıktıhımda elmaz teyzenin ewde olduhunu farkettim fırsat bu fırsattı yakşamlar diyim karşısına oturdum biraz sohpetten sonra neskafe içermisin dedihimde olr dedi hemen mutfaha gidip neskafeleri yapıp onun bardahında azdırıcı damla kattım ama çok korkuyordum fakederse rezil olur bünün herkezi toplardı apartmana neyse nes kafeleri içmeye başladık ardan 20 dk felan geçmişti azdırıcı yavaş yavaş etkisini gösteriyoodu ama bn bir türlü sex konusunu açamıyordum ve bnmde dayanacak gücüm kalmamıştı elmaz teyzenin yanına gidip birden üstüne çullandım dudaklarını öpüp göhüslerini okşuyodum bir yandada soyuyodum o ise kurtulmaya çalışıyodu sonra oda kendini bıraktı kucakladıhım gibi yatak odasına götürdüm vem üstünde e varsa çıkarttım amı karşımda idi o ise gözlerini kapatmış ağlıyordu sonra yavaş yavaş öpmye başladım aşahı indikçe inleme sesleri artıyodu amnı 15 dk felan yaladı kaçkere boşaldı bilmiyorum sonra hadi sok die bir sees geldi ama ilk önce yalicaksın diyip ağzına verdim o kadar güzel yalıyoduki anlatamam sonra sırt üstü yatırım amına dayuadım birden geçirince bir çıklık attı ( 17 cm _ okadar büyük diil ) durmadan pompalıyordum sonra birden içene patladım biraz durduktan sonra tekrar ağzına verip kaldırdım yine amını sikmeye başladımdurmadan ibliyordu hadi aşkmmm kocacımm erkehimm gibi laflar amından çıkarıp domaltım götünü tükürükleidm ilk başta olmaz felan desede birden kökledim yarısı girmişti ama çok bahırıyodu sonra yavaş yavaş alıştı götünede boşaldım şimdi onlar boşandı ayrı bir ew tut elmaz teyze her fırsatta gidip sikiyorummm artıkk :) ) yöneticilerine hikayemi yayınladıkları için teşekkürlerimi borç bilirim.

1 yorum:

  1. Antalya ve Yakin illerde yasayan Her Yastan ve Fizikten evli dul Tum Hanimefendilere ve çiftlere Karsilikli Guven Saglanması halinde reel paylaşımlarda bulunmak isterseniz Bana ulasabilirsiniz. 0541 458 55 73

    YanıtlaSil