29 Ocak 2013 Salı

Sevdiğim Kızı Aldattım

merhaba arkadaslar ben pitbull ben size yasadigim 2 ci olayi anlatiyorum ben bir kizla cikiyodum onu aldatiyodum ruhu bile duymuyodu gizem ( 1.58 boyunda ince kumral + gogusleri yeni gelismisti ) biz konumuza donelim birgun bulusmak istedi gunlerden 7 mart gunuydu . uskudarda sahil bolgesi oldugu icin soguktu bulustuk ustunde ince birseyler vardi bende hic aklimdan seytanlik gecmiyordu onu gordum ve tahrik oldum havanin soguklugunu bahane ederek bize gidelim dedim oda olmaz bir yerlerde oturalim dedi bende para yok dedim oda bende var dedi olmaz dedim ve ikna ettim bize geldik evde kimse yoktu biraz birseyler atistirdiktan sonra salona gectik ve ben öpüsmeye başladim o ise hic istemiyordu bende zorla yapiyordum ve goguslerini ellemeye basladim o ise karsi koyuyordu bende zevk alamadim gonderdim aldattigim kiz arkadasimi cagirdim ondan zevk aldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder