4 Şubat 2013 Pazartesi

Koy Evinde Abimle Yiyiştik

Merhaba adım D. Konya nın bir köyünden sorunlu bir ailenin kızıyım. Babam bana sürekli kötü davranır. Bir abim var. Ben lise 3. sınıfa giderken abimin memur olarak Muğlanın bir köyüne tayini çıktı. Annemde hem babamdan kurtulmam hemde sınavlara daha iyi hazırlanmam için beni abimin yanına gönderdi. Abimle yalnız kalıyorduk. Yeni okuluma kaydımı yaptırmış kiraladığımız eve eşyalarımı taşımıştım. seks hikayeleri An...cak kapalı bir çevreden geldiğim için etrafıma pek ayak uyduramıyordum o zamanlar erkeklerle konuşmaktan bile korkardım. Muğla bizim köyümüze göre çok daha sıcaktı o yüzden daha açık giyiniyorduk abim beni sürekli manalı manalı süzerdi. Maddi ve manevi olarak orada abime bağlıydım.

Onun her dediğini yapıyordum. Evimizin yüklükten bozma küçük kümes gibi bir banyosu vardı. Bir gün abim banyo yapıyordu bana seslendi. İçeri girdiğimde kamışı kalkmış benden şampuan istiyordu. İlk defa penis görüyordum. İçimi tuhaf duygular kaplamıştı.




Kocamandı içime girdiğini seks hikayeleri düşündüğümde sırılsıklam olmuştum ama kendimden utanmıştım şampuanını verdim ve çıktım. Ama aklım hala ordaydı dayanamıyordum ve mastürbasyon yaparak abimi düşündüm. Beni sabahları okula gitmem için abim kaldırırdı bir gece çok sıcak olmuştu ben üzerimde kilot hariç herşeyimi çıkarıp yatmıştım. Sabah abim beni o halde gördü ben uyanıktım aslında ama utandığım için uyuyor gibi yaptım. Şortunun içinden abimin penisinin kalktığı belli oluyordu. Penisini çıkarıp göğüslerime sürtmeye başladı bacaklarımı okşadı sonra penisini göğüslerimin arasına iyice yerleştirdi birkaç gel git yaptı çıldırıyordum ama utancımdan uyuyormuş gibi yaptım en sonunda gitti. Sonra kalktım hiçbirşey yokmuş gibi davrandım ama aklım kemiriliyordu kendimi abime sunacaktım.

Okuldan gelmiş yemeği hazırlamıştım. Abim işten yorgun gelmişti yemeği yedikten sonra ben odama çekilmiştim. Gece içim içimi yiyordu aklıma koymuştum kendimi abime sunacaktım. O gece gök gürlüyordu hava çok rüzgarlıydı ve elektrikler kesilmişti. Abimle biraz mum ışığında oturduk. Bana erkek seks hikayeleri arkadaş edinip edinmediğimi sordu. Bende bana kim bakar dedim o da hayır sen çok güzel bir kızsın sende bir çok erkeği baştan çıkaracak şeyler var dedi bende ne dedim göğüslerimi çok beyendiğini kardeşi olmasam beni kaçırmayacağını yatağa atmanın yollarını arayacağını söyledi. Bu beni iyice delirtmişti. Sonra elektrikler gelmeyince sohbeti bırakıp odama yatmaya gittim abimde mumları söndürüp yatmıştı. İyice azmıştım.

Gece tekrar gök gürledi bende korkuyorum bahanesiyle abimin odasına gittim seninle yatabilirmiyim korkuyorum dedim. Örtüyü açıp gel dedi o sadece kilotuyla yatmıştı. Bendede ip askılı gecelik vardı. Ona iyice sokuldum göğüslerimin sertliğinden tahrik olmuştu. Penisine sürtünmeye başladım o da göğüslerimin arasına başını sokmuş nefes alıyordu yalaması için içimden dua ediyordum. Beni okşamaya başladı. Öpüşüyorduk 18 yaşıma yeni girmiştim ve ilk defa bir erkeği öpüyordum hemde kendi abimi. O benim kutumu bende onun penisini okşuyordum: O na nolursun erkeğim ol sok dedim


. Çıkardı yala dedi yalamaya başladım azımın içine zorla soktu. Memelerimi sıkıyordu kıpırdayamıyordum yalvarıyordum nolur sok diye. Geceliğimi sıyırdı biraz yokladı deli oluyordum kendimi ona doğru itiyordum ve birden içime girdi. Çok canım yanıyordu ama birazdan tarif edilemez şeyler hissetmeye başladım. Şimdi ikimizde evliyiz. Yazları ve bayramlarda birbirimize ailecek gideriz.Gizlice abimle birlikte seks hikayeleri oluruz kocam bana abim kadar kadınlığımı yaşatamıyor kocama tecavüz sonucu bekaretimi yitirdiğimi söyledim. Bunu sadece sizlerle paylaştım bunları yazarken bile o anları yaşar gibiyim

2 yorum:

  1. ACİL ACİL ... yarak farkı yasamak isteyen doyumsuz hnmlar yaragı alın bakın ınceleyın yaragın farkını yasayın sımdıye kadar yarakmı yedınız farkı sız yasayın 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  2. ACİL ACİL ... yarak farkı yasamak isteyen doyumsuz hnmlar yaragı alın bakın ınceleyın yaragın farkını yasayın sımdıye kadar yarakmı yedınız farkı sız yasayın 0534 489 55 20

    YanıtlaSil